مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 شهریور 1397 ساعت 12:162018-08-26سياسي

کرباسیان رفت/ آیا علت نابسامانی های اخیر وزیر اقتصاد بود؟


نمایندگان مجلس با 137 رأی موافق و 121 رأی مخالف و 2 رای ممتنع از مجموع 260 آرای مأخوذه، با استیضاح کرباسیان موافقت کردند و بدین ترتیب وزیر اقتصاد برکنار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصای خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس با 137 رأی موافق و 121 رأی مخالف و 2 رای ممتنع از مجموع 260 آرای مأخوذه، با استیضاح کرباسیان موافقت کردند و بدین ترتیب وزیر اقتصاد برکنار شد.

اما عده ای معتقدند کرباسیان ژنرال اقتصادی نبود بلکه مدیریت اقتصادی دولت را نهاوندیان و نوبخت در اختیار داشتند، بعد از چالش های فراوان علی طیب نیا وزیر اقتصاد با دانش دولت یازدهم و یکی از نقاط قوت تیم قبلی روحانی با نوبخت و ترکان و برخی مشاوران اقتصادی رییس جمهور، روحانی تصمیم گرفت برای یک دست کردن کابینه خود طیب نیا را کنار بگذارد ولی باز هم اشتباه کرده و یک فرد سرباز را برای وزارت اقتصاد انتخاب کرد نه یک ژنرال.

وزرای دولت باید همانند ژنرال هایی با تجربه و با دانش و قاطع باشند و بتوانند حوزه خود را مدیریت کنند، این بار هم کرباسیان قربانی تصمیمات نوبخت و نهاوندیان شد، حال باید دید روحانی دست به تغییر استراتژی اقتصادی دولت می زند و یا باز هم فرد دیگری را قربانی استراتژی غلط آقایان نوبخت و نهاوندیان می کند؟


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرباسیان رفت/ آیا علت نابسامانی های اخیر وزیر اقتصاد بود؟

کرباسیان رفت/ آیا علت نابسامانی های اخیر وزیر اقتصاد بود؟