مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1397 ساعت 10:112018-08-27اقتصادي

توکلی خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز شد


رییس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به رییس قوه قضاییه، خواستار رسیدگی سریع و قاطع به پرونده تخلف موسسات مالی و اعتباری و برخی مسئولان سابق بانک مرکزی شد و نقش بانک مرکزی را در بروز این تخلف مهم تر از بقیه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احمد توکلی رییس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به رییس قوه قضاییه ضمن تشکر از رسیدگی به اعلام جرم این موسسه علیه مدیران و سهامداران موسسات و تعاونی های غیرمجاز و همچنین مسئولان و مقامات سابق و اسبق بانک مرکزی، خواستار رسیدگی سریع و قاطع به این پرونده ها شد و نقش بانک مرکزی را در بروز این تخلفات مهم تر از بقیه دانست.

توکلی در نامه خود از رییس قوه قضاییه و دادستان تهران به خاطر رسیدگی به اعلام جرم علیه مدیران و سهامداران موسسه مالی و اعتباری (منحله) ثامن الحجج، فرشتگان و کاسپین که به نمایندگی از مردم صورت گرفته بود تشکر نمود و نوشت: این اعلام جرم از موسسات غیرمجاز ذکر شده به دلیل اخلال در نظام اقتصادی کشور و اخلال در نظم بازار هایی مانند بازار مسکن و جرائم دیگر انجام گرفت.

وی با اشاره به متفاوت بودن شعبات رسیدگی به اعلام جرم دیده بان شفافیت و عدالت علیه سهامداران و مدیران اصلی این مؤسسات در شعبه یک و مقامات و مسئولان بانک مرکزی در شعبه سوم پیشنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توکلی خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز شد

توکلی خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز شد