مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1397 ساعت 10:152018-08-27بين الملل

رییس جمهور کره جنوبی درصدد میانجی گری میان آمریکا و کره شمالی


یک مقام دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرد مون جائه این، رییس جمهور این کشور قصد دارد در جریان سفرش به کره شمالی در ماه پاییز به هدف دیدار با رهبر این کشور برای تسهیل مذاکرات میان واشنگتن و پیونگ یانگ نقش میانجی گر را ایفا کند.

- رییس جمهور کره جنوبی درصدد میانجی گری میان آمریکا و کره شمالی یک مقام دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرد مون جائه این، رییس جمهور این کشور قصد دارد در جریان سفرش به کره شمالی در ماه پاییز به هدف دیدار با رهبر این کشور برای تسهیل مذاکرات میان واشنگتن و پیونگ یانگ نقش میانجی گر را ایفا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، انتظار می رود که نشست بعدی رهبران دو کره تا حوالی 12 – 13 سپتامبر در شهر پیونگ یانگ صورت بگیرد.

یک مقام دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری یونهاپ گفت: من معتقدم که نقش مون جائه این، رییس جمهور کره جنوبی قرار است در این فرایند پررنگ تر شود.

به صورت واقع بینانه باید گفت که نقش مون جائه این قرار است به عنوان یک میانجی گر و تسهیل کننده و عامل کمک به تقویت تفاهم دوجانبه میان واشنگتن و پیونگ یانگ هرچه بیشتر شود.

نشست بعدی مون جائه این و کیم جونگ اون سومین نشست آنها در سال 2018 محسوب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور کره جنوبی درصدد میانجی گری میان آمریکا و کره شمالی

رییس جمهور کره جنوبی درصدد میانجی گری میان آمریکا و کره شمالی