مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1397 ساعت 11:102018-08-27فناوري

شاتل، بخشی از خدماتش را در 11شهریور رایگان کرد


شاتل موبایل به مناسبت نخستین سالروز تولد این اپراتور سراسری تلفن همراه کشور، یکشنبه 11 شهریور، 7 گیگابایت اینترنت همراه 3G و 4G، مکالمه و پیامک نامحدود شاتل موبایلی به مشترکان خود هدیه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام شاتل موبایل، در این طرح مشترکان قبلی و جدید شاتل موبایل که تا پیش از این تاریخ، سیم کارت خود را فعال و نخستین تماس را برقرار کرده باشند، در یازدهم شهریورماه سال جاری، 7 گیگابایت اینترنت همراه، هزار دقیقه مکالمه و هزار عدد پیامک شاتل موبایلی هدیه می گیرند و به این ترتیب استفاده از خدمات اینترنت پرسرعت 3G و4G، مکالمه و پیامک روی سیم کارت های این اپراتور سراسری تلفن همراه در یازدهم شهریورماه برای تمامی مشترکان رایگان می باشد.

شاتل موبایل همچنین در طرح ویژه عید فطر نیز، 14 گیگابایت اینترنت همراه 3G و4G در طی تعطیلات دو روزه این عید سعید به مشترکان خود هدیه داده بود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هدایا، طرح ها و بسته های جدید شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم کارت شاتل با پیش شماره 0998 و کد یک، می توانند به وب سایت این اپراتور مراجعه و یا با شماره 09981000000 تماس بگیرند.

درباره شاتل موبایل شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل (شاتل موبایل) به عنوان شبکه همراه گروه شرکت های شاتل، در سال 1394 و با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاتل، بخشی از خدماتش را در 11شهریور رایگان کرد

شاتل، بخشی از خدماتش را در 11شهریور رایگان کرد