مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1397 ساعت 16:002018-08-27فرهنگي

فارابی از چه فیلم هایی در حوزه کودک حمایت کرد؟


15 فیلم سینمایی کودک و نوجوان توسط شورای تخصصی فیلمنامه کودک و نوجوان حد فاصل یکسال گذشته از جشنواره سی ام تا جشنواره سی و یکم فیلم کودک و نوجوان مورد حمایت قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، حبیب ایل بیگی قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی با اعلام این خبر افزود: شورای تخصصی فیلمنامه کودک و نوجوان از ابتدای دی ماه سال 96 تشکیل شد و اعضای آن ترکیبی از کارگردان سینمای کودک و نوجوان، روانشناس کودک، کارشناس حوزه ادبیات کودک، کارشناس فیلمنامه و منتقد سینمایی است.

وی افزود: در فاصله یاد شده تشکیل شورا 21 جلسه برگزار شده و جمعاً 84 طرح و فیلمنامه مورد بررسی قرار گرفت که از آن میان تعدادی فیلمنامه مصوب شده و به مرحله تولید رسیده اند، برخی مصوبه اولیه را گرفته اند اما نیازمند بازنویسی هستند.

برای بازنویسی آثار نیز کارشناسان عضو شورا طی جلسات متعدد و مفصل با نویسندگان گفت وگو می کنند و ضمن انتقال نظرات شورا، راهکارهایی برای بهبود فیلمنامه در اختیار نویسنده قرار می دهند.

قائم مقام بنیاد سینمایی اضافه کرد: شورای تخصصی فیلمنامه کودک، در دور جدید، سیاست هایی را برای تولید مد نظر دارد که عبارتند از: امیدبخش بودن، دارا بودن فضایی فانتزی و رویاپرداز، شاد و دلنشین بودن برای کودک و خانواده یا نوجوان و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارابی از چه فیلم هایی در حوزه کودک حمایت کرد؟

فارابی از چه فیلم هایی در حوزه کودک حمایت کرد؟