مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1397 ساعت 02:462018-08-27بين الملل

درگیری خیابانی راست ها و چپ ها در آلمان


به دنبال درگیری میان یک شهروند آلمانی و دوتبعه خارجی در شهر «کمنیتز» در شرق آلمان، معترضان افراطی راستگرا در اعتراض به حضور پناهجویان در این کشور به خیابانها آمدند.

- به دنبال درگیری میان یک شهروند آلمانی و دوتبعه خارجی در شهر کمنیتز در شرق آلمان، معترضان افراطی راستگرا در اعتراض به حضور پناهجویان در این کشور به خیابانها آمدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، معترضان راست گرای افراطی با معترضان چپ گرا در شهر کمنیتز در شرق آلمان در خیابان با یکدیگر درگیر شدند و به زد و خورد پرداختند.

براساس این گزارش، ماجرا از آنجا شروع شد که افراطیون راست گرا در اعتراض به یک چاقو کشی میان یک فرد آلمانی و دو نفر دیگر که گفته می شود سوری و عراقی بودند به خیابانها آمده و شعارهای نژادپرستانه سردادند.

به دنبال این تظاهرات معترضان چپ گرا در مخالفت با این افراد به مقابله با شعارهای نژادپرستانه آنها پرداختند.

پلیس آلمان می گوید پس از اینکه بین دو گروه کوکتل مولوتوف و آتش رد و بدل شد مجبور شده از ماشینهای آبپاش استفاده کند که باعث مجروح شدن چندین نفر شده است.

براساس گزارش رویترز، مقامات محلی و دولتی از هزاران نفر که به خیابانها آمده اند خواسته است آرامش خود را حفظ کنند؛ ضمن اینکه سخنگوی آنگلا مرکل صدراعظم آلمان اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری خیابانی راست ها و چپ ها در آلمان

درگیری خیابانی راست ها و چپ ها در آلمان