مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1397 ساعت 05:302018-08-28اقتصادي

انتقاد انجمن تالاسمی از افزایش هزینه خرید تجهیزات مصرفی+ پاسخ مسئولان


رییس هیئت مدیره انجمن تالاسمی ایران با ابراز نگرانی از آنچه که خروج تجهیزات مصرفی بیماران تالاسمی از پوشش بیمه خواند، گفت: به همین دلیل بیماران باید ماهانه حدود 45 هزار تومان بیشتر بابت این تجهیزات بپردازند.

- انتقاد انجمن تالاسمی از افزایش هزینه خرید تجهیزات مصرفی+ پاسخ مسئولان رییس هیئت مدیره انجمن تالاسمی ایران با ابراز نگرانی از آنچه که "خروج تجهیزات مصرفی بیماران تالاسمی از پوشش بیمه" خواند، گفت: به همین دلیل بیماران باید ماهانه حدود 45 هزار تومان بیشتر بابت این تجهیزات بپردازند.

میثم رمضانی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تامین دارو و تجهیزات مصرفی بیماران تالاسمی توضیح داد و گفت: با توجه به بالا رفتن قیمت تجهیزات مصرفی بیماران مانند آب مقطر، اسکالپ، سرنگ و .

از اواسط تیر ماه و پرداخت هزینه مابه التفاوت آن توسط این بیماران و عدم پوشش بیمه ای، بیماران ماهیانه حدود 45 هزار تومان بیشتر باید بابت این تجهیزات بپردازند؛ این درحالیست که این تجهیزات باید هر شب و برای هر بار تزریق دارو مورد استفاده قرار گیرند.

وی ادامه داد: تجهیزات مصرفی پیش از این رایگان بوده و جزو بسته های خدمتی در نظر گرفته شده وزارت بهداشت برای بیماران بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد انجمن تالاسمی از افزایش هزینه خرید تجهیزات مصرفی+ پاسخ مسئولان

انتقاد انجمن تالاسمی از افزایش هزینه خرید تجهیزات مصرفی+ پاسخ مسئولان