مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1397 ساعت 16:302018-08-28فرهنگي

«عدل نامه »ای برای «شهریار»


با انتشار و رونمایی از کتاب «عدل نامه، یادنامه دکتر شهریار عدل» توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری،از یادداشت ها و دیدگاه این دلسوز حوزه میراث فرهنگی که سه سال پیش درگذشت، - با انتشار و رونمایی از کتاب عدل نامه، یادنامه دکتر شهریار عدل توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری،از یادداشت ها و دیدگاه این دلسوز حوزه میراث فرهنگی که سه سال پیش درگذشت،یاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،در این کتاب که روز گذشته در مراسم بزرگداشت این پیشکسوت باستان شناسی رونمایی شد، با نگاهی کوتاه به زندگی و کتاب شناسی شهریار عدل، کارنامه سینمایی او پرداخته است.

این کتاب که توسط علیرضا انیسی، عضو هیات علمی پژوهشگاه تهیه و تدوین شده در مجموع شامل 10مقاله فارسی و 10 مقاله انگلیسی و یک یادداشت به زبان فارسی و سه یادداشت به زبان انگلیسی است.

در بخشی از یادداشت سید محمد بهشتی در این کتاب با عنوان به نام شهریار عدل نوشته شده است؛ شهریار عدل هیچ گاه برای درآمد و جاه و موقعیت و بهانه های دیگر به دنبال پژوهش نبود بلکه عشقی که به تاریخ و میراث فرهنگی داشت معنا و هدایت همه فعالیت هایش بود.

نسبت شهریار عدل با مسئله تاریخ ایران و میراث فرهنگی ما اصلا مثل کسانی نبود که می خواهند به واسطه آن برای خود موقعیتی فراهم کنند تا مقصودی دیگر را عملی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عدل نامه »ای برای «شهریار»

«عدل نامه »ای برای «شهریار»