مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1397 ساعت 23:012018-08-28بين الملل

بن سلمان، تسلیم خواسته های دانشجویان عربستانی شد


فعال توییتری معروف به مجتهد می گوید، مخالفت دانشجویان عربستانی حاضر در کانادا با بازگشت به کشورشان، ولی عهد سعودی را مجبور به عقب نشینی از موضع خود در قبال آن ها کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، مجتهد ، فعال توییتر سعودی و معروف به افشاگر اسرار خاندان سعودی می گوید محمد بن سلمان ، ولی عهد سعودی در ماجرای تنش با کانادا متحمل شکست دیگری شده است.

او سه شنبه در حساب توییتری خود نوشت که بن سلمان از موضع خود در قبال ممنوعیت اعزام دانشجویان سعودی به دانشگاه های کانادا و احضار آن ها از این دانشگاه ها عقب نشینی کرده است.

مجتهد نوشت که تصمیم دولت سعودی مبنی بر صدور اجازه به دانشجویان عربستانی جهت تکمیل تحصیلات خود در کانادا نه از روی بازگشت به عقلانیت بوده و نه از روی موضع قدرت بلکه شکستی بود که ولی عهد سعودی مجبور به پذیرش آن شد.

او در توییتی نوشت: بن سلمان بعد از آنکه به او خبر دادند که شمار زیادی از دانشجویان و پزشکان سعودی تصمیم گرفته اند در کانادا بمانند و از تسهیلاتی که دولت این کشور در اختیار آن ها قرار داده استفاده کنند، عقب نشینی کرد .

تنش بین عربستان سعودی و کانادا بعد از آن شروع شد که وزیر خارجه کانادا از بازداشت شمار زیادی از فعالان مدنی در عربستان سعودی انتقاد کرد و از ریاض خواست آن ها را سریعا آزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن سلمان، تسلیم خواسته های دانشجویان عربستانی شد

بن سلمان، تسلیم خواسته های دانشجویان عربستانی شد