مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1397 ساعت 09:212018-08-29فرهنگي

برنامه کامل کنسرت ها اعلام شد


تعدادی از گروه ها و هنرمندان فعال حوزه های مختلف موسیقی در تلاشند تا در زمان باقی مانده به ایام سوگواری محرم و صفر میزبان مخاطبان در تالار های مختلف تهران و شهر های دیگر باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در آستانه فرا رسیدن ایام سوگواری ماه های محرم و صفر تعدادی از گروه ها و هنرمندان فعال حوزه های مختلف موسیقی در تلاشند تا در زمان باقی مانده به این روز های گرامی میزبان مخاطبان در تالار های مختلف تهران و شهر های دیگر باشند.

این در حالی است که همزمان با برپایی اجرا های زنده 2 فستیوال موسیقی شب های بداهه نوازی و ققنوس در قالب برنامه های ویژه پذیرای طرفداران موسیقی هستند.

بر اساس برنامه های اعلام شده از سوی سامانه های رسمی فروش اینترنتی بلیت، برنامه اجرا های زنده موسیقی تا روز بیستم شهریور سال 97 در بخش های مختلف به ترتیب زیر اعلام شده است:کنسرت های موسیقی ایرانی، موسیقی نواحیکنسرت شهرام ناظری چهارشنبه 7 شهریور ساعت 22:30 تالار شهر جزیره کیشکنسرت گروه زمزمه مهتاب به سرپرستی رحمان قزوینی و خوانندگی میثم اکبری چهارشنبه 7 شهریور ساعت 20- فرهنگسرای هنرکنسرت یورش سیامک آقایی و گروه نوشه - روز های پنجشنبه 8 و جمعه 9 شهریور ساعت 21 تالار اندیشه حوزه هنری کنسرت ارکستر ملی ایران به رهبری نزهت امیری روز پنجشنبه 9 شهریور ساعت 21


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه کامل کنسرت ها اعلام شد

برنامه کامل کنسرت ها اعلام شد