مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1397 ساعت 10:452018-08-29فرهنگي

نقش آفرین مصدق در میان دوستدارانش تشییع شد


مراسم تشییع پیکر اصغر معینی صالح ـ بازیگر نقش «مصدق» ـ با حضور محمدرضا ورزی، فخرالدین صدیق شریف، همکاران و مدیر روابط عمومی معاونت سیما از مقابل بیمارستان چمران برگزار شد.

- مراسم تشییع پیکر اصغر معینی صالح ـ بازیگر نقش مصدق ـ با حضور محمدرضا ورزی، فخرالدین صدیق شریف، همکاران و مدیر روابط عمومی معاونت سیما از مقابل بیمارستان چمران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، اصغر معینی، بازیگر تلویزیون، تئاتر که نقش مصدق را در سه مجموعه معمای شاه ، سقوط و مینی سریال پدر خوانده ایفا کرده است، روز گذشته به دلیل ابتلا به بیماری سرطان استخوان درگذشت.

محمدرضا ورزی ـ کارگردان سریال معمای شاه ـ در این مراسم با اشاره به سجایای اخلاقی اصغر معینی او را هنرمندی اخلاق گرا، بی حاشیه، خوش خلق و باسواد خواند و گفت: سال هاست که در پروژه های گوناگون با مرحوم معینی همکاری داشته ام.

در طول این سال ها همواره برایم دوستی خوب و همراهی گرانقدر بود.

وی با اشاره به نقش مرحوم معینی در مجموعه معمای شاه تاکید کرد: او توانست با آفرینش نقش مصدق همگان را شگفت زده کند و این نقش را با توجه به علاقه شخصی اش از مصدق و با بررسی های دقیق از نظر نحوه بیان کلمات و رفتار مصدق بازآفرینی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرین مصدق در میان دوستدارانش تشییع شد

نقش آفرین مصدق در میان دوستدارانش تشییع شد