مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1397 ساعت 12:252018-08-29اقتصادي

روایتی خواندنی از یک کلانتری در تهران


«جدا از لزوم رفع هرچه سریع تر معضلات اقتصادی و بیکاری و.

آیا حضور و تردد گشت های موتوری و اتومبیل کلانتری ها و آگاهی در سطح شهر (به ویژه مناطق جرم خیز در طول شب) نمی تواند در کاهش این گونه جرائم نقش موثر داشته باشد؟» - جدا از لزوم رفع هرچه سریع تر معضلات اقتصادی و بیکاری و.

آیا حضور و تردد گشت های موتوری و اتومبیل کلانتری ها و آگاهی در سطح شهر (به ویژه مناطق جرم خیز در طول شب) نمی تواند در کاهش این گونه جرائم نقش موثر داشته باشد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد طوسی در اعتماد نوشت: به سلامتی و میمنت و گوش شیطان کر، ما هم به خیل مالباخته ها پیوستیم! جای تان خالی، پریشب حین ارسال پیامک برای یک رفیق بی کلک از داخل اتومبیل، جوانی فرز و چالاک دستش را مثل قلاب از داخل پنجره نیمه باز آورد داخل اتومبیل و گوشی موبایلم را کار گرفت و بعد همچون قرقی در خلاف محل توقف اتومبیلم دوید و تا آمدم به خودم بیایم، سوار ترک موتوسیکلت رفیق شفیق و بامرامش که منتظرش بود، شد و لابد در طول مسیر قهقه زنان، همصدا با هم گفتند خدایا شکرت.

با آنکه بعد از قضایای اخیر پسابرجام و قمردر عقرب شدن اوضاع اقتصادی که منجر به بالا رفتن پرشتاب آمار سرقت و کیف و موبایل قاپی شده بود، حواسم را در ترددهای درون شهری جمع می کردم و شیشه اتومبیلم را بالا می کشیدم و شاسی قفل شدن در و پنجره ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی خواندنی از یک کلانتری در تهران

روایتی خواندنی از یک کلانتری در تهران