مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1397 ساعت 09:002018-08-30بين الملل

لودریان: معادله در سوریه همچنان دشوار است/به مذاکره با روسیه و ترکیه امیدواریم


وزیر خارجه فرانسه معادله در سوریه را همچنان دشوار دانست و گفت، مهم ترین اتفاقی که سال گذشته شاهد آن بودیم، عقب نشینی گروه تروریستی داعش و آزادسازی شهر رقه از کنترل آن بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه الیوم السابع چاپ مصر، ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه در سخنرانی که در کنفرانسی در پاریس با حضور سفرای فرانسه در کشورهای خارجی داشت، گفت: داعش هنوز به شکل کامل شکست نخورده و القاعده که از بلندپروازی های بین المللی خود دست برنداشته، در سوریه حضور دارد.

لودریان اظهار داشت: تلاش های فرانسه و شرکایش تروریسم را در این بخش از جهان تضعیف کرد و این همان اتفاقی است که با آزادسازی موصل در عراق نیز رخ داد.

وزیر خارجه فرانسه افزود: ما وارد مرحله جدیدی می شویم و آن هم دستیابی به راه حلی سیاسی و تثبیت آرامش در مناطقی است که در آزادی آنها مشارکت داشتیم.

این مسؤول فرانسوی ادامه داد: آرامش بدون فراهم شدن امکانات لازم برای آن برقرار نخواهد شد و لازم است که وزارت خارجه در بحران ها در زمینه اجرای پروژه های متعددی چون خنثی سازی مین و تامین آب و برق در شمال شرق سوریه مشارکت داشته باشد، در همین راستا مبالغی جهت حمایت از این پروژه ها اختصاص داده شد، البته پیروزی بر تروریسم نیازمند کمک رسانی به غیرنظامیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لودریان: معادله در سوریه همچنان دشوار است/به مذاکره با روسیه و ترکیه امیدواریم

لودریان: معادله در سوریه همچنان دشوار است/به مذاکره با روسیه و ترکیه امیدواریم