مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 شهریور 1397 ساعت 14:262018-08-31سياسي

تشریفات برای نظام جمهوری اسلامی سم است


پرداخت حقوق های اضافی و تشریفات برای نظام جمهوری اسلامی سم است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربان علی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اراک اظهار کرد: پرداخت حقوق های اضافی و تشریفات و سوءاستفاده از بیت المال برای نظام جمهوری اسلامی سم است و باید همواره مواظب باشیم.

وی تصریح کرد: هدف انقلاب برقراری عدالت است، نظام پرداختی در جمهوری اسلامی باید عادلانه باشد، مدیران باید عدالت پرور باشد، انتصاب ها بر اساس عدالت و کفایت و لیاقت باشد نه باندبازی، باندبازی  ظلم در حق شهدا و خون شهداست.

 امام جمعه اراک با اشاره به عید سعید غدیر خم بیان کرد: صبر امام علی (ع) در تاریخ مثال زدنی است، صبر امام اول شیعیان چه در دوران پیامبر (ص) و چه در دوران بعد از ایشان درس های بسیاری به مسلمانان آموخت و که باید از آن درس گرفت.

دری نجف آبادی تأکید کرد: دهه امامت و ولایت فرصت بسیار مناسبی برای معرفی سیره ائمه اطهار (ع) است که باید از این فرصت نهایت بهره را برد.

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر نمونه بارز قناعت و ساده زیستی بودند که امروز مدیران و مسئولان باید فرهنگ ساده زیستی و قناعت این شهدا را الگو قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریفات برای نظام جمهوری اسلامی سم است

تشریفات برای نظام جمهوری اسلامی سم است