مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 شهریور 1397 ساعت 15:362018-08-31اقتصادي

عامل اصلی بروز مشکلات مدیریت ناکارآمد


امام جمعه ایلامبا ببیان این که عامل اصلی بروز مشکلات مدیریت ناکارآمد و سیاست های غلط بوده است گفت: قانع نشدن نمایندگان مجلس از پاسخ رییس جمهور دلیل بر این واقعیت است که تیم اقتصادی دولت تدبیر و امید در کنترل قیمت ارز و سکه و غارت منابع ارزی کشور موفق عمل نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، آیت الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: نارضایتی نسبت به عملکرد اقتصادی دولت بسیار بالا است.

امام جمعه ایلام گفت: مراسم سؤال از رییس جمهور در مجلس شورای اسلامی نماد اخلاق به دور از برخوردهای سیاسی و جناحی بود.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس در نحوه سوال پرسیدن متانت و حسن اخلاق را در بیان واقعیت های کشور به خرج دادند، نمایندگان در خانه ملت به دور از حواشی فقط سوالات را مطرح کردند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: پیام سؤوالات نمایندگان مجلس و پاسخ رییس جمهور این نتیجه را داد که در اوضاع وخیم اقتصادی دیگر فرصتی برای بحث های چالشی جناحی و سیاسی نیست و درک و فهم مشترک ایجاد شده است و جایی برای دعواهای سیاسی باقی نگذاشته است.

لطفی تصریح کرد: پیام دیگر مراسم سؤال از رییس جمهور وحدت و دعوت سیاسیون برای اتحاد و همدلی در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم هم مزید بر علت شد تا این پیام به جامعه منتقل شود که زمان دعواهای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل اصلی بروز مشکلات مدیریت ناکارآمد

عامل اصلی بروز مشکلات مدیریت ناکارآمد