مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1397 ساعت 11:352018-09-01سياسي

ذوالنوری: استیضاح بطحایی به استناد جرمی که به او تعلق ندارد، منصفانه نیست


عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ضمن عاقلانه ندانستن استیضاح وزیر آموزش و پرورش در وضع کنونی متذکر شد که به این استیضاح رای منفی خواهد داد.

- حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری، نماینده اصولگرای مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مسئله اعلام وصول استیضاح سید محمد بطحایی، وزیرآموزش و پرورش دولت دوازدهم اظهار کرد: من طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش را امضا نکرده ام و امضا نیز نخواهم کرد و در زمان رای گیری در صحن علنی نیز به این مسئله رای منفی خواهم داد.

عضو فراکسیون ولایی مجلس خاطرنشان کرد: من دلایل متعددی برای امضا نکردن طرح اسیتضاح وزیر آموزش و پرورش و رای منفی دادن به این مسئله دارم، معتقدم که آقای بطحایی نسبتا عملکرد خوبی داشته است و اگر مسائلی نیز وجود دارد، رسوب به جا مانده از گذشته است.

ذوالنوری متذکر شد: بعضی مواردی نیز که در استیضاح آقای بطحایی مطرح شده، مواردی است که دست وزیر آموزش و پرورش نیست و گاهی از پست ها و مراتب بالاتر از او مواردی تحمیل می شود.

این نماینده عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی حمله ها علیه وزیرآموزش و پرورش به بهانه سند 2030، گفت: آقای بطحایی به عنوان وزیر آموزش و پرورش در هرجایی که اثری از سند 2030 یا موارد مشابه دیده به جد مقابله کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنوری: استیضاح بطحایی به استناد جرمی که به او تعلق ندارد، منصفانه نیست

ذوالنوری: استیضاح بطحایی به استناد جرمی که به او تعلق ندارد، منصفانه نیست