مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1397 ساعت 11:512018-09-01دانش

وزیر علوم از دارندگان رتبه های برتر کنکور در قوچان تجلیل کرد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پس از افتتاح دانشکده فنی مهندسی دانشگاه صنعتی قوچان، در مراسمی از دارندگان رتبه های برتر قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفر به قوچان، پس از افتتاح دانشکده فنی مهندسی دانشگاه صنعتی قوچان طی مراسمی از دارندگان رتبه های برتر و نخبگان کنکور امسال دانشگاه ها در این شهرستان قدردانی کرد.

در این مراسم از امیررضا براتی نفر اول کنکور در رشته تجربی، علیرضا سلطانی رتبه 14 رشته تجربی و فاطمه اسعدی رتبه 29 رشته علوم انسانی تجلیل شد.

محمد رحیم نوروزیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در جمع برترین های کنکور دانشگاه ها در قوچان گفت: نیروی انسانی مهمترین سرمایه در کشور است که با این پشتوانه می توان مشکلات کشور را رفع کرد.

نوروزیان افزود: خراسان رضوی در کنکور امسال دانشگاه ها 2 رتبه اول در رشته تجربی توسط دانش آموزان قوچان و تربت حیدریه کسب کرد که امیدواریم این موفقیت ها مسیر پیشرفت را برای این استان باز نموده و به آن سرعت بخشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: فضای آرام و همدلی ایجاد شده در قوچان موجب شده است آموزش و پرورش برنامه ریزی خوبی داشته باشد و این افتخارآفرینی ها را رقم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم از دارندگان رتبه های برتر کنکور در قوچان تجلیل کرد

وزیر علوم از دارندگان رتبه های برتر کنکور در قوچان تجلیل کرد