مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1397 ساعت 21:502018-09-01فرهنگي

پایان جشن سینما با رکوردداری«بدون تاریخ، بدون امضاء»


بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران با نیم ساعت تاخیر نسبت به ساعت 8 و با نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران و با حضور جمعی از هنرمندان در تالار وحدت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،در شرایطی که جشن خانه سینما که امسال به ریاست علی نصیریان برگزار می شود با تغییراتی در جهت صرفه جویی در هزینه ها همراه شده است، شامگاه شنبه 10 شهریورماه مراسمی در تالار وحدت برپا شده تا برگزیدگان بیستمین دوره از این جشن معرفی شوند.

پیش از این گمانه زنی شده بود که شاید با حذف برپایی جشنی بزرگ و دعوت از اعضای خانه سینما، مراسم به صورت زنده و با معرفی برگزیدگان دنبال شود که در نهایت دست اندرکاران این رویداد تصمیم گرفتند مراسمی مختصر را نسبت به سال های قبل ـ که با حضور گسترده مردم همراه می شد ـ برای اهدای تندیس ها در تالار وحدت برگزار کنند.

نصیریان، رییس جشن خانه سینما در ابتدای این مراسم بیان کرد:در دوران ما کار کردن خیلی سخت بود و امیدوارم شما این سختی ها را نکشید.

سینما واقعا رشد کرده است.

او با اشاره به شهرداد روحانی گفت:به آقای روحانی می گفتم (البته ایشان که اینجاست نه آن روحانی،که این اشاره کنایه گونه باعث تشویق حضار شد) توسعه فرهنگی حاصل همین ارتباط فرهنگی و مخصوصا کتاب و اینترنت است و این جشن ها در حوزه فرهنگ خیلی خوب است اما امیدوارم منجر به دوستی بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان جشن سینما با رکوردداری«بدون تاریخ، بدون امضاء»

پایان جشن سینما با رکوردداری«بدون تاریخ، بدون امضاء»