مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1397 ساعت 07:062018-09-02فرهنگي

بوسه پروانه ها بر شانه های فریال بهزاد


در دومین روز سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان آیین بزرگداشت فریال بهزاد کارگردان پیشکسوت حوزه کودک و نوجوان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در دومین روز سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان آیین بزرگداشت فریال بهزاد کارگردان پیشکسوت حوزه کودک و نوجوان با حضور هنرمندان،خبرنگاران و داوران نوجوان جشنواره و همچنین عموم مردم برگزار شد.

فریال بهزاد هدف از فعالیت در سینمای کودک به عنوان یک فیلم ساز را ساخت یک انسان خوب و موفق دانست و اظهار کرد: دلیل اصلی این که سینمای کودک را دوست داشتم این بود که می خواستم به عنوان یک مادر اثرگذار باشم و اولین کارم با این هدف کاکلی در اصفهان بود.

وی با تاکید بر رویاپردازی در حوزه کودک و نوجوان افزود: من موافق رویاپردازی و تخیل در فیلم سازی برای کودک و نوجوان هستم و به همه کسانی که قصد فیلم سازی در حوزه کودک را دارند، به خصوص نوجوانان توصیه می کنم هرچه که دوست دارند در آینده داشته باشند و هر فانتزی دارند بسازند و در واقع رویاهای خود را به تصویر بکشند چرا که به مرور این ایده ها و فیلم ها پخته نخواهد شد و البته والدین هم باید رویای بچه ها را جدی بگیرند و بدانند همین فیلم های کوتاه در آینده فیلم های تاثیرگذار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوسه پروانه ها بر شانه های فریال بهزاد

بوسه پروانه ها بر شانه های فریال بهزاد