مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 شهریور 1397 ساعت 09:252018-09-03بين الملل

حامیان سیف الاسلام قذافی خواستار نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری لیبی شدند


درگیری میان حامیان سیف الاسلام قذافی، پسر دیکتاتور سابق لیبی در تونس بالا گرفت در حالی که مردم لیبی دست به تظاهرات زده و خواستار نامزدی او در انتخابات شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، چهل و نهمین سالگرد کودتای معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی فرصتی را برای حامیان سیف الاسلام قذافی، پسر وی فراهم کرد تا خواستار نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری آتی شوند.

در سالروز انقلاب فاتح (کودتای قذافی علیه ادریس سنوسی، پادشاه لیبی در سال 1969) ده ها تن از حامیان سیف الاسلام در شهرهای مختلف این کشور دست به تظاهرات زدند و با در دست داشتن تصاویر او خواستار نامزدی اش در انتخابات ریاست جمهوری آتی شدند.

همچنین منابع رسانه ای اعلام کردند، درگیری هایی میان حامیان او در نشست غیرعلنی رخ داد که اخیرا با هدف ایجاد استراتژی پیرامون چگونگی حمایت از سیف الاسلام در انتخابات ریاست جمهوری در تونس برگزار شد تا جایی که میان فعالان حقوق بشری لیبیایی حاضر در نشست خشونت هایی رد و بدل شد و مداخله نیروهای امنیتی تونس برای متفرق کردن آن را در پی داشت، این نشست داخل هتلی در منطقه الحمامات نزدیک پایتخت تونس برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامیان سیف الاسلام قذافی خواستار نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری لیبی شدند

حامیان سیف الاسلام قذافی خواستار نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری لیبی شدند