مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 شهریور 1397 ساعت 10:302018-09-03سياسي

دستورالعمل جدید فعالیت های فرهنگی دانشگاه ها به زودی ابلاغ می شود


مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از تدوین ابلاغیه جدید فزهنگی در دانشگاه ها خبر داد و گفت: این ابلاغیه با توجه به وضعیت فعلی کشور و مشکلات اقتصادی از سوی مسئولین سیاسی و امنیتی تبیین و به زودی به دانشگاه ها اعلام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدهادی عسگری در پنجاه و یکمین گردهمایی معاونان فرهنگی اجتماعی دانشگاه های سراسر کشور که امروز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، گفت: امسال آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها همراه با فروغی از عشق و شور حسینی خواهد بود، البته جامعه نیز به دلیل مشکلات اقتصادی آبستن حوادث مختلفی است.

لذا باید با ماموریتی خاص برای خودباوری و نشاط اجتماعی به استقبال دانشجویان برویم.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر علیه برنامه هایی که ضد جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته شده اقداماتی در نظر نگیریم اشتباه بزرگی خواهیم کرد، افزود: ابلاغیه خاصی با توجه به وضعیت فعلی کشور و مشکلات اقتصادی از سوی مسئولین سیاسی و امنیتی تبیین و به زودی به دانشگاه ها اعلام خواهد شد که بر این اساس برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی برای دانشگاه ها در نظر گرفته شده است.

دکتر عسگری خاطرنشان کرد: خلاقیت رمز بازگشت نشاط اجتماعی به دانشگاه ها است که در این راستا نیز توان نرم افزاری لازم در دانشگاه ها برای ایجاد آن وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل جدید فعالیت های فرهنگی دانشگاه ها به زودی ابلاغ می شود

دستورالعمل جدید فعالیت های فرهنگی دانشگاه ها به زودی ابلاغ می شود