مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 شهریور 1397 ساعت 12:452018-09-03سياسي

برگزاری گرامیداشت دری همزمان با سالروز شهادت رییسعلی دلواری


مراسم گرامیداشت سید ضیاء الدین دری همزمان با سالروز شهادت اسطوره مبارز با استعمار انگلیس، رییسعلی دلواری با حضور برخی از مسؤولان تلویزیون، - هنرمندان و چهره های فرهنگی و هنری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که صبح امروز دوشنبه (12 شهریور ماه) در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار شد، عزت الله ضرغامی، محمد حسین لطیفی، مهدی فرجی، جهانگیر الماسی، نوید و علی دری فرزندان این مرحوم، امیرعلی دانایی بازیگر کلاه پهلوی، عباس سلیمی نمین پژوهشگر و مسئولان فرهنگسرا حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم، عباس سلیمی نمین ـ پژوهشگر تاریخ ـ به بخشی از تاریخ در زمینه ارتباط و سیاست انگلیس در مقابل ایران اشاره کرد و گفت: باید تقارن سالروز شهادت رییسعلی دلواری اسطوره مبارزه با انگلیس با مراسم بزرگداشت کارگردان زحمتکش ما که درباره استعمار انگلیس فیلمی ساخته است را گرامی داشت.

برخلاف آنچه که نویسندگان غرب سعی می کنند القاء کنند اما ملت ایران در تقابل ضدیت های انگلیس در مواقعی که لازم باشد برخورد سخت و در مواقعی برخورد نرم نشان می دهند؛ برای مثال ملت ایران در برابر حرکت های استحاله گونه، مقاومت های نرمی نشان می دهد که نشانه فرهیخته بودن ملت ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری گرامیداشت دری همزمان با سالروز شهادت رییسعلی دلواری

برگزاری گرامیداشت دری همزمان با سالروز شهادت رییسعلی دلواری