مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 شهریور 1397 ساعت 14:052018-09-03اجتماعي

کیف دستی وسیله ای مناسب برای دانش آموز نیست


دکتر بهشتی با بیان اینکه کیف دستی وسیله ای مناسب برای دانش آموز نیست، گفت: یکی از مهم ترین آسیب هایی که دانش آموزان را در دوران تحصیلی تهدید می کند ناشی از حمل کیف های غیراستاندارد، - سنگین و نیز کفش های نامناسب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خرید کیف و کفش و سایر ملزومات مدرسه جزء آن دسته از شیرینی هایی است که همواره دانش آموزان و والدین را با شوق روانه بازار می کند.

زمان کمی تا آغاز سال تحصیلی مانده و بازار خرید لوازم التحریر و کوله پشتی داغ شده است.

در سال های اخیر افزایش تعداد کتاب های دانش آموزان از یک سو و اضافه شدن کتاب های کمک آموزشی و برنامه ریزی فشرده درسی مدارس از سوی دیگر موجب شده که بار علم بر دوش کودکان دانش آموز سنگینی کند.

کشیدن این بارسنگین از مسیر خانه تا مدرسه، موجب ناهنجاری و دردهای کتف، ستون فقرات و کمر در دانش آموزان می شود که از جمله پیامدهای منفی این دردهای جسمانی، تاثیر بر قدرت ذهنی و یادگیری دانش آموزان در طول ساعت آموزش در مدرسه است.

سعید حمیدی، پدر یک دانش آموز که در حال خرید و انتخاب کوله پشتی برای فرزندش بود، به خبرنگار ایسنا گفت: فرزندم سال گذشته به دلیل حمل کتاب ها و دفتر سنگین همیشه از درد کمر و کتف، شکایت می کرد تا حدی که با تعدادی از اولیا به مسئولین مدرسه مراجعه کردیم تا در تنظیم برنامه درسی هفتگی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیف دستی وسیله ای مناسب برای دانش آموز نیست

کیف دستی وسیله ای مناسب برای دانش آموز نیست