مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1397 ساعت 11:452018-09-04بين الملل

شیخ الازهر: آزادی عقیده نمی تواند توجیهی برای اهانت به ادیان باشد


شیخ الازهر از دولت هلند خواست تا موضع قاطعی در قبال نماینده اسلام ستیز پارلمان هلند اتخاذ کند که در صدد برگزاری مسابقه کاریکاتور توهین آمیز علیه پیامبر اکرم(ص) بود.

- شیخ الازهر از دولت هلند خواست تا موضع قاطعی در قبال نماینده اسلام ستیز پارلمان هلند اتخاذ کند که در صدد برگزاری مسابقه کاریکاتور توهین آمیز علیه پیامبر اکرم(ص) بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از النشره، احمد الطیب، شیخ الازهر از دولت هلند خواست تا موضع قاطعی را در قبال خیرت ویلدرس، نماینده اسلام ستیز پارلمان هلند و سیاستمدار راستگرای این کشور که در صدد برگزاری مسابقه کاریکاتور توهین آمیز علیه پیامبر اکرم اسلام (ص) بود، اتخاذ کند.

شیخ الازهر در جریان دیدار با سفیر هلند در مصر اعلام کرد: آزادی عقیده و بیان به هیچ وجه نمی تواند توجیهی برای اهانت به ادیان و اعتقادات دیگران باشد.

وی ضمن مخالفت کامل با برگزاری این مسابقه توهین آمیز خاطرنشان کرد: این مسابقه بر روند ادغام مثبت مسلمانان در جوامع غربی تاثیر می گذارد.

شیخ الازهر از دولت هلند خواست موضعی قاطع و جدی در قبال اقدامات تحریک آمیز این نماینده اسلام ستیز اتخاذ کند.

وی در ادامه تصریح کرد: خطرات این گونه اقدامات از اقدامات برخی گروه های تروریستی که صلح جهانی را تهدید می کنند، کمتر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ الازهر: آزادی عقیده نمی تواند توجیهی برای اهانت به ادیان باشد

شیخ الازهر: آزادی عقیده نمی تواند توجیهی برای اهانت به ادیان باشد