مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1397 ساعت 12:162018-09-04سياسي

ذوالنور در جمع خبرنگاران: توانایی مونتاژ 62 سانتریفویوژ در روز را داریم


رییس کمیته هسته ای مجلس با بیان اینکه می توانیم 62 سانتریفیوژ در روز مونتاژ کنیم، گفت: باید از سازمان انرژی اتمی و نسل توانمند و جوانمان تشکر کرد که فعالانه در این زمینه کار کردند و ریسک را برای طرف های ما بالا بردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در حاشیه جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس در جمع خبرنگاران گفت: رهبر معظم انقلاب بعد از نقض برجام توسط آمریکا و رفتار دو گانه اروپایی ها که موضع شفافی نمی گیرند دستور دادند سازمان انرژی اتمی آمادگی ایجاد کند که اگر اروپایی ها همراه آمریکا شدند و منابع ایران را در برجام تامین نکردند خواستیم برگشت پذیری را محقق کنیم این آمادگی از قبل ایجاد شده باشد.

وی ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب فرمودند در فاز اول باید بتوانیم ظرف دو سال به تولید 190 هزار سوء برسیم به دنبال این فرمایش رییس سازمان انرژی اتمی گفت که دو کارخانه و دو سالن مونتاژ ایجاد کردیم که بتواند 60 سانتریفیوژ را در روز بتوانیم مونتاژ کنیم تا بازگشت پذیری را تسریع بخشد.

وی گفت: ما به دلیل آن که در آستانه ارائه گزارش شش ماهه پنجم پیشرفت برجام هستیم، گفتیم که محتوای گزارش را با بررسی این موضوع تکمیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنور در جمع خبرنگاران: توانایی مونتاژ 62 سانتریفویوژ در روز را داریم

ذوالنور در جمع خبرنگاران: توانایی مونتاژ 62 سانتریفویوژ در روز را داریم