مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1397 ساعت 14:202018-09-04سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت با سازمان تعزیرات حکومتی


معاون توسعه سلامت دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت از امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان تعزیرات حکومتی برای برخورد با تخلفات حوزه طب ایرانی و مکمل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر نفیسه حسینی یکتا افزود: برای برخورد با تخلفات عرصه سلامت، شناسایی گلوگاه های تخلف، ریشه یابی علل و عوامل بروز تخلف و بهره مندی از ظرفیت های بالقوه موجود در سازمان تعزیرات حکومتی، تفاهم نامه همکاری بین دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت با این سازمان امضا شد.

وی در ادامه گفت: هدف از امضای این تفاهم نامه، تحقق اهداف پیش بینی شده مشترک در حوزه های عملیاتی مربوط به برخورد با تخلفات عرصه سلامت، شناسایی گلوگاه های تخلف و ریشه یابی علل و عوامل بروز تخلف و بهره مندی از ظرفیت های بالقوه موجود در سازمان تعزیرات حکومتی است.

حسینی یکتا افزود: شناسایی مراکز درمانی غیرمجاز در حوزه طب ایرانی و مکمل که در سطح کشور و یا در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی فعالیت دارند و نظارت بر تبلیغات درمانی و مراکز ارائه فراورده های طبیعی مورد استفاده در درمان، از محورهای مهم همکاری مربوط به حوزه درمان در این تفاهم نامه است و افراد متخلف به اداره کل حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان تعزیرات معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت با سازمان تعزیرات حکومتی

امضای تفاهم نامه همکاری دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت با سازمان تعزیرات حکومتی