مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1397 ساعت 08:502018-09-05اجتماعي

هوای خوزستان و بوشهر غبارآلود می شود


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی با اشاره به پیش بینی آسمان صاف و آفتابی برای غالب مناطق کشور تا پایان هفته از غبار آلود شدن هوای استان های خوزستا ن و بوشهر خبر داد.

- احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی دو روز آینده در استان های خوزستان و بوشهر با نفوذ جریانات جنوبی ، غبار محلی و در اواخر شب و اوایل صبح نیز مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز چهارشنبه (14 شهریورماه) از ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، برای ارتفاعات شرقی در استان های گلستان، مازندران و سمنان و مناطق شمالی استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و همچنین ارتفاعات کرمان و برخی از نقاط نیمه شمالی فارس افزایش ابر، احتمال بارش پراکنده ، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی با اشاره به اینکه این شرایط طی فردا و پس فردا (پنجشنبه و جمعه ) 15 و 16 شهریور ماه در ارتفاعات کرمان و شرق فارس نیز برقرار خواهد بود، گفت : در سایر مناطق کشور تا پایان هفته آسمانی صاف و آفتابی پیش بینی می شود.

وظیفه در پایان در مورد شرایط آب و هوایی پایتخت طی دو روز آینده، اظهار کرد: آسمان تهران فردا و پس فردا (پنجشنبه و جمعه ) 15 و 16 شهریور ماه صاف، گاهی همراه با وزش با د پیش بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای خوزستان و بوشهر غبارآلود می شود

هوای خوزستان و بوشهر غبارآلود می شود