مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1397 ساعت 10:302018-09-05سياسي

بازخوانی کتاب محمود گلابدره ای در «کتاب شب» رادیو


سردبیر برنامه «کتاب شب» رادیو تهران از مذاکره با علی خلیلی (وصی قانونی زنده یاد محمود گلابدره ای) برای بازخوانی کتاب «ده سال هوم لسی آمریکا» در این برنامه خبر داد.

- سردبیر برنامه کتاب شب رادیو تهران از مذاکره با علی خلیلی (وصی قانونی زنده یاد محمود گلابدره ای) برای بازخوانی کتاب ده سال هوم لسی آمریکا در این برنامه خبر داد.

محمد باقر رضایی درباره این مذاکره به ایسنا گفت: کتاب ده سال هوم لسی آمریکا را گلابدره ای در نهایت سرگشتگی و حیرانی درباره سرزمینی نوشته است که یک زمان برایش به غلط مهد تمدن بشری بوده، اما بعدها با سفر به آنجا و گشتن در کف خیابان ها و محله های پست شهرهایش با ظاهر یک بی خانمان و آواره، زوایای تاریک و غم انگیزی را می بیند که نشان دهنده چهره دیگری (متفاوت از آنچه تبلیغ می شود) از آن سرزمین رویایی است.

خواندن و شنیدن ماجراهای این سفر از زبان کسی که به عنوان یک سرگردان و بی خانمان، تجارب و اندوخته هایش را برای ما روایت می کند، بسیار جذاب و عبرت آمیز است.

رضایی درباره جزییات این مذاکره گفت: علی خلیلی، وصی گلابدره ای مردی قاطع و مصمم اما در عین حال عاشق و مهربان است و نسبت به آثار دوستش مرحوم گلابدره ای تعصب خاصی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی کتاب محمود گلابدره ای در «کتاب شب» رادیو

بازخوانی کتاب محمود گلابدره ای در «کتاب شب» رادیو