مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1397 ساعت 14:012018-09-05پزشكي

توصیه های طب سنتی برای داشتن خوابی راحت


اساساً رطوبت و تری بدن موجب افزایش خواب می شود و افرادی که دارای طبیعتی سرد و تر همچنین گرم و تر هستند، بیشتر از سایر افراد می خوابند به دلیل اینکه بدن این افراد دارای رطوبت است و علت خواب، - تری و رطوبت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، خواب یکی از مهم ترین مسائل در طب سنتی ایران است البته باید دانست که در مزاج سرد و تر افراد نیاز بیشتری به خواب دارند و همچنین در مزاج گرم و تر نیز به دلیل اینکه رطوبت مغز بیشتر است، افراد به خواب بیشتری نیاز دارند.

خواب انواع خستگی را از بین می برد و موادی که بیش از حد میل به تخلیه دارند را در بدن ذخیره می کند البته خوابیدن می تواند موجب دفع مواد زائد شود.

دفع عرق بدن در زمان خواب فعال تر از زمان بیداری است و اگر کسی هنگام خواب بدون علت خارجی بسیار عرق می کند، نشانه آن است که بیش از حد غذا مصرف کرده و گرمی بدن او افزایش پیدا کرده است.

خواب سنگین خوابی است که پس از مصرف غذا و آرامش بعد از آن انجام شود که خوابیدن قبل از چنین آرامشی خوابی خوش و پیوسته نیست البته خوابیدن در هنگام روز می تواند موجب افزایش سردی و رطوبت بدن شود.

به همین دلیل موجب تنبلی و کسل شدن افراد می شود.

بهتر است افراد با طبیعت سرد و تر و سردمزاج روزانه 8 ساعت خواب داشته باشند همچنین افرادی که دارای طبیعت گرم و تر هستند روزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های طب سنتی برای داشتن خوابی راحت

توصیه های طب سنتی برای داشتن خوابی راحت