مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1397 ساعت 01:312018-09-05سياسي

رستمی: مشکل قضایی برخی دانشجویان بازداشتی در حال حل است


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی این نهاد و نظر مساعد مسئولان قضایی مشکل چند نفر از دانشجویان بازدداشتی در حال رفع شدن است.

- با پیگیری نهاد رهبری در دانشگاه ها و مساعدت مسؤولان قضایی رستمی: مشکل قضایی برخی دانشجویان بازداشتی در حال حل است رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی این نهاد و نظر مساعد مسئولان قضایی مشکل چند نفر از دانشجویان بازدداشتی در حال رفع شدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها درباره وضعیت جدید پرونده های دانشجویان بازداشتی گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و نظر مساعد مسئولان قضایی مشکل چند نفر از این دانشجویان در حال رفع شدن است.

حجت الاسلام رستمی پیش از این به فارس گفته بود که موضوع دانشجویان بازداشتی با رییس قوه قضاییه مطرح شده و آیت الله لاریجانی با نگاهی مثبت و پدرانه با این مساله مواجه شدند.

وی همچنین از رافت و رحمت دستگاه قضایی و اغماض حداکثری در مورد رسیدگی به پرونده دانشجویان بازداشتی گفت و افزود: همه دستگاه های مرتبط با رویکرد حل مشکلات دانشجویان و کاستن از آسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستمی: مشکل قضایی برخی دانشجویان بازداشتی در حال حل است

رستمی: مشکل قضایی برخی دانشجویان بازداشتی در حال حل است