مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1397 ساعت 09:052018-09-06پزشكي

پیشرفت 45 درصدی بیمارستان پروفسور سمیعی


​رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از برگزاری مناقصه بنیاد علم و دانش پروفسور سمیعی خبر داد و گفت: بیمارستان 400 تختخوابی پروفسور سمیعی بالای 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم طی دو سال آینده به بهره برداری برسد.

- دکتر شاهرخ یوسف زاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1364 تاسیس شده و در حال حاضر دارای هشت دانشکده و 26 بیمارستان است که هشت مورد از آنها مرکز آموزشی و درمانی هستند، اظهار کرد: این دانشگاه 94 مرکز جامع درمانی شهری، 96 مرکز جامع درمانی روستایی و بیش از 960 خانه بهداشت دارد.

وی تصریح کرد: این مجموعه هم اکنون حدود 17 هزار کارمند دارد که با احتساب گروه های پیمانکاری، این میزان به بالغ بر 20 هزار نفر می رسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه زمانی که ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان را بر عهده گرفتم، انباشت بدهی بسیار سنگین مهم ترین چالش موجود بود، گفت: این شرایط موجب شده بود که دانشگاه نتواند از طرح تحول نظام سلامت به خوبی بهره مند شود، همچنین محدودیت های مالی وزارت بهداشت که ناشی از شرایط اقتصادی کشور بود نیز در کنار چالش های دانشگاه علوم پزشکی گیلان، شرایط سختی را رقم زده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 45 درصدی بیمارستان پروفسور سمیعی

پیشرفت 45 درصدی بیمارستان پروفسور سمیعی