مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1397 ساعت 12:002018-09-06ورزشي

5 وزن نخست کشتی آزاد جام کرکین/ شکست 3 آزادکار ایران و صعود بذری به نیمه نهایی


رقابت های جام دیمیتری کرکین روسیه، از صبح امروز (پنج شنبه) در شهر یاکوتسک و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در حال برگزاری است.

- رقابت های جام دیمیتری کرکین روسیه، از صبح امروز (پنج شنبه) در شهر یاکوتسک و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نتایج نمایندگان ایران در پنج وزن نخست کشتی آزاد جام کرکین به شرح زیر است: در وزن 57 کیلوگرم پوریا ترکمان پس از استراحت در دور اول در دور ایگور پتروف از روسیه را با نتیجه 4 بر 4 از پیش رو برداشت وی در دور بعد مقابل دیگر حریف روس با نتیجه 13 بر 3 شکست خورد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

در وزن 65 کیلوگرم پیمان بیابانی در دور نخست رومان میخایلوف از روسیه را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و در دور دوم نیز مقابل ماریک کوت از استونی با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید.

بیابانی در کشتی سوم خود با نتیجه 4 بر 4 مغلوب حریف روس خود شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند برای کسب مدال برنز در مسابقات شانس مجدد به کار خود ادامه دهد.

در وزن 86 کیلوگرم احمد بذری در دور اول مقبال ایوان بوریسوف از روسیه با توجه به مصدومیت و حاضر نشدن این کشتی گیر به پیروزی رسید وی در دور بعد اویتومن اورگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 وزن نخست کشتی آزاد جام کرکین/ شکست 3 آزادکار ایران و صعود بذری به نیمه نهایی

5 وزن نخست کشتی آزاد جام کرکین/ شکست 3 آزادکار ایران و صعود بذری به نیمه نهایی