مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 شهریور 1397 ساعت 09:212018-09-07بين الملل

بیانیه 8 کشور غربی درباره عملیات ارتش سوریه در ادلب


در آستانه نشست سه جانبه تهران، مسکو و آنکارا در ایران، هشت کشور اروپایی بیانیه ای درباره «اوضاع ادلب» صادر و ادعا هایی را مطرح کردند.

- در آستانه نشست سه جانبه تهران، مسکو و آنکارا در ایران، هشت کشور اروپایی بیانیه ای درباره اوضاع ادلب صادر و ادعا هایی را مطرح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از آسوشیتدپرس، در آستانه نشست سه جانبه تهران، مسکو و آنکارا در ایران، هشت کشور اروپایی بیانیه ای درخصوص اوضاع ادلب صادر کردند.

هشت کشور اروپایی روز پنج شنبه با انتشار بیانیه ای از ایران و روسیه خواستند به توافق آتش بس در استان ادلب، آخرین پایگاه گروه های تروریستی، پایبند باشند.

این بیانیه را کشور های بلژیک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند، لهستان، سوئد و انگلیس امضاء کرده اند.

این کشور های غربی در آستانه آماده سازی ارتش سوریه و نیرو های مقاومت برای آزادسازی استان ادلب، آخرین پناهگاه گروه های تروریستی، خواستار خویشتنداری ارتش سوریه شدند و نسبت به احتمال فاجعه انسانی در ادلب هشدار دادند!کشور های غربی در حالی نسبت به احتمال فاجعه انسانی در عملیات آزادسازی ادلب ابراز نگرانی می کنند که پیش از این روسیه با ارائه مستنداتی بار ها هشدار داده است که کشور های غربی به منظور جلوگیری از شکست تروریست ها در ادلب و زمینه چی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه 8 کشور غربی درباره عملیات ارتش سوریه در ادلب

بیانیه 8 کشور غربی درباره عملیات ارتش سوریه در ادلب