مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1397 ساعت 09:502018-09-08بين الملل

احتمال تعلیق مذاکرات ژنو قوت گرفت/3 شرط انصارالله برای شرکت در مذاکرات


یک منبع در هیئت مذاکره کننده سازمان ملل اعلام کرد که فرستاده این نهاد بین المللی به یمن، قصد دارد در صورت عدم حضور هیئت انصارالله در ژنو مذاکرات را متوقف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت ارم نیوز، یک منبع در هیئت مذاکره کننده سازمان ملل در ژنو گفت که مارتین گریفیتس، فرستاده این نهاد بین المللی به یمن تصمیم خود مبنی بر توقف مذاکرات یمن را در نشستی که قرار است ساعت 10 امشب (شنبه) به وقت ژنو برگزار شود، اعلام خواهد کرد.

این درحالی است که هیئت مذاکره دولت مستعفی یمن تصمیم گرفته که علی رغم تعلیق مذاکرات به منظور انجام چند نشست در ژنو بماند.

از سوی دیگر، خالد الیمانی، وزیر خارجه دولت مستعفی یمن پیشتر مدعی شده بود که انصارالله نمی پذیرد که در مذاکرات ژنو شرکت کند.

آن ها با این کار مرتکب اشتباهی بزرگ می شوند و عدم حضور هیئت مذاکره انصارالله در مذاکرات ژنو نشان دهنده بی احترامی آن ها به تلاش های آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل و گریفیتس است.

وی افزود: ما به ژنو آمدیم تا بر سهم مان در تلاش فرستاده سازمان ملل و تیم او در روند صلح تأکید کنیم اما ما به مدت نامحدود در اینجا نیستیم و تا پایان دوره مذاکرات در ژنو نخواهیم ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تعلیق مذاکرات ژنو قوت گرفت/3 شرط انصارالله برای شرکت در مذاکرات

احتمال تعلیق مذاکرات ژنو قوت گرفت/3 شرط انصارالله برای شرکت در مذاکرات