مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1397 ساعت 12:302018-09-08حوادث

سرقت دو میلیونی سارق کارگرنما از مغازه نانوایی


رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری متهم سابقه داری که در پوشش کارگر نانوایی اقدام به سرقت از یک مغازه نانوایی کرده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی در این باره گفت: چندی پیش پرونده ای از کلانتری 136 فرجام مبنی بر سرقت به عنف با استفاده از مواد بیهوشی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد و شاکی پرونده پس از مراجعه به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در اظهاراتش گفت که یک نفر را در نانوایی خود استخدام کرده اما این فرد پس از گذشت چند روز با سوء استفاده از حسن نیت او و دیگر اعضای مجموعه نانوایی با مواد بیهوش کننده غذای کارگران را مسموم و مبلغ دو میلیون تومان وجه نقد داخل نانوایی را به سرقت برده است.

وی با اشاره به عملیات ماموران برای دستگیری متهم گفت: پس از بررسی و بازبینی تصاویر به دست آمده از دوربین های مدار بسته مغازه نانوایی و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار پلیس آگاهی شناسایی و مشخص شد که یکی از مجرمان سابقه دار است.

رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی پیش از این نیز با استفاده از داروهای بیهوشی اقدام به سرقت کرده است، گفت: طی یک عملیات پلیسی و با اخذ مجوز از مقام قضایی متهم دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت دو میلیونی سارق کارگرنما از مغازه نانوایی

سرقت دو میلیونی سارق کارگرنما از مغازه نانوایی