مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1397 ساعت 12:362018-09-08فرهنگي

از بوشهر تا بمبیی: هنرمندان جنوب دست به کار شدند


هفته فرهنگی­ بوشهر با عناوین «شب­های هنر پارس» و «ازبوشهر تا بمبیی» این روزها در شهر بمبیی هند به همت هنرمندان بوشهری در حال برگزاری است.

- هفته فرهنگی­ بوشهر با عناوین شب­های هنر پارس و ازبوشهر تا بمبیی این روزها در شهر بمبیی هند به همت هنرمندان بوشهری در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هفته فرهنگی بوشهر­ با عناوین شب­های هنر پارس و از بوشهر تا بمبیی   این روزها در شهر بمبیی هند به همت هنرمندان بوشهری در حال برگزاری است.

اکران فیلم­های کوتاه و بلند سینمای بوشهر، نشست با سینماگران و تهیه­ کنندگان سینما، اجرای مشترک موسیقی توسط گروه موسیقی لیان به سرپرستی محسن شریفیان و نوازندگانی از کشور هند، سخنرانی ایرج صغیری از کارگردانان برجسته تئاتر و نویسنده ادبیات داستانی و نمایشگاه عکس، اجزای اصلی این هفته­ فرهنگی است که از هفتم تا یازدهم سپتامبر در  شهر بمبیی هند حال برگزاری است.

این رویداد فرهنگی که در ادامه برنامه سال گذشته در بوشهر که با عنوان کوچه فستیوال برگزار شد، عنوان کلی کوچه کالچر را به انتخاب احسان عبدی­ پور، کارگردان سینما برخود دارد و شب­های هنر پارس و ازبوشهر تا بمبیی عناوین این رویداد در سفر هند هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بوشهر تا بمبیی: هنرمندان جنوب دست به کار شدند

از بوشهر تا بمبیی: هنرمندان جنوب دست به کار شدند