مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1397 ساعت 17:102018-09-08بين الملل

آنکارا: دمشق و همپیمانانش جسارت حمله به ادلب را نخواهند داشت!


سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه با این ادعا که هرگونه حمله ای به ادلب سوریه پیروزی غیر اخلاقی برای نظام اسد به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد که دمشق و همپیمانانش جسارت حمله به ادلب را به دلیل استقرار نیروهای ترکیه ای در این استان نخواهند داشت.

- آنکارا: دمشق و همپیمانانش جسارت حمله به ادلب را نخواهند داشت! سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه با این ادعا که هرگونه حمله ای به ادلب سوریه "پیروزی غیر اخلاقی" برای نظام اسد به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد که دمشق و همپیمانانش جسارت حمله به ادلب را به دلیل استقرار نیروهای ترکیه ای در این استان نخواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، ابراهیم کالین، سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه تصریح کرد: هیچ کشوری از جمله ترکیه نمی تواند به تنهایی بار توقف درگیری های نظامی و دست یابی به راه حل سیاسی و دفاع از آوارگان را بر دوش بکشد.

وجود 12 مرکز بازرسی سربازان ترک در این استان سوریه تضمینی برای جلوگیری از هرگونه حمله احتمالی به آن است؛ چراکه جنگنده های روسی و نیروهای زمینی نظام سوریه نمی توانند ریسک حمله به ادلب را با وجود مستقر بودن نیروهای ترکیه ای کنند.

وی در مقاله ای در روزنامه دیلی صباح نوشت: تحولات اخیر در ادلب و اطراف آن به جای بهتر کردن اوضاع، باعث می شود که وضعیت بدتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنکارا: دمشق و همپیمانانش جسارت حمله به ادلب را نخواهند داشت!

آنکارا: دمشق و همپیمانانش جسارت حمله به ادلب را نخواهند داشت!