مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1397 ساعت 23:062018-09-08اقتصادي

فارس گزارش می دهد طرح افزایش وام مسکن از مرحله بررسی کارشناسی در بانک مرکزی عبور کرد


پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن در بانک مرکزی از مراحل بررسی کارشناسی عبور کرده و اگر مشکلی رخ ندهد، احتمالا طی چند هفته آینده جزییات و آیین نامه آن ابلاغ خواهد شد.

- طرح افزایش وام مسکن از مرحله بررسی کارشناسی در بانک مرکزی عبور کرد پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن در بانک مرکزی از مراحل بررسی کارشناسی عبور کرده و اگر مشکلی رخ ندهد، احتمالا طی چند هفته آینده جزییات و آیین نامه آن ابلاغ خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پس از اینکه مسکن در سال جاری از یک رشد قیمت مواجه شد و به گفته اکثر کارشناسان قدرت خرید را 30 تا 40 درصد کاهش داد، به نظر می رسد برای حفظ قدرت خرید و شکافی که میان قدرت خرید متقاضیان و قیمت مسکن ایجاد شده، بهترین روش در این موقعیت افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن است.

از آنجا که شورای پول و اعتبار در اردیبهشت ماه امسال برای تحرک بخشی به بازار مسکن و حمایت از خانه اولی ها و نیز نوسازی و بازسازی بافت های فرسوده چند تصمیم را به تصویب اعضای شورا رساند و نرخ سود تسهیلات مسکن را در بافت فرسوده به 6 درصد و در سایر بافت ها به 8 درصد رساند، بنابراین به نظر می رسد بانک مرکزی که ماههاست بررسی کارشناسی پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن از محل اوراق را آغاز کرده این موضوع را در مراحل پایانی خود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد طرح افزایش وام مسکن از مرحله بررسی کارشناسی در بانک مرکزی عبور کرد

فارس گزارش می دهد طرح افزایش وام مسکن از مرحله بررسی کارشناسی در بانک مرکزی عبور کرد