مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1397 ساعت 11:252018-09-09اقتصادي

ترامپ به اپل پیشنهاد داد


دونالد ترامپ در پاسخ به هشدار اپل درباره سر به فلک کشیدن قیمت محصولاتش تحت تاثیر قانون افزایش تعرفه های وارداتی از چین، گفت که این شرکت باید کارخانه های خود را از چین به خاک آمریکا منتقل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت the verge، بعد از آنکه دونالد ترامپ - رییس جمهور ایالات متحده آمریکا - به بهانه حمایت از محصولات آمریکایی و تولید داخلی این کشور، دستور قانون تعرفه واردات کالاهای خارجی اعم از محصولات چینی را داد، اپل رسما به دولت آمریکا هشدار داد که بخاطر اعمال قانون افزایش تعرفه های واردات از چین، قیمت نهایی محصولات اپل به شدت افزایش پیدا خواهد کرد و این امر درنهایت کاربران محصولات تکنولوژی نظیر گوشی های آیفون، تبلت های آی پد، ساعت های هوشمند اپل واچ و غیره را متضرر خواهد کرد.

حالا دونالد ترامپ در پاسخ به هشدار اپل درباره افزایش تعرفه های واردات از چین و رشد قیمت محصولات این شرکت گفته که اپل موظف است به منظور جلوگیری از این رویداد، کارخانه های خود را از چین به خاک آمریکا انتقال دهد.

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بازار تکنولوژی معتقد بودند با توجه به آنکه اپل هم اکنون تمامی محصولاتش را در کارخانه های خود واقع در چین می سازد، اعمال قانون افزایش تعرفه های واردات از چین می تواند تاثیرات منفی و مخرب بسیاری برروی محص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ به اپل پیشنهاد داد

ترامپ به اپل پیشنهاد داد