مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1397 ساعت 10:252018-09-10سياسي

عروس گیلان کجاست؟


لاهیجان با داشتن 10 کیلومتر نوار ساحلی، تالاب زیبای بین المللی، جاذبه های جلگه ای و کوهپایه ای به عنوان عروس شهرهای ایران شناخته شده است.

- "لاهیجان" با داشتن 10 کیلومتر نوار ساحلی، تالاب زیبای بین المللی، جاذبه های جلگه ای و کوهپایه ای به عنوان عروس شهرهای ایران شناخته شده است.

امیر جانبازی -فرماندار لاهیجان- در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه شهرستان لاهیجان از ویژگی های خاصی برخوردار است، اظهار کرد: این شهرستان دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی در حوزه گردشگری است؛ علاوه بر این در حوزه کشاورزی و فرهنگی هم حرفی برای گفتن دارد لذا باید برنامه ریزی های لازم جهت توسعه در شاخص های مذکور انجام گیرد.

وی ادامه داد: همچنین سه تالاب بسیار زیبا در سطح این شهرستان داریم که یکی از آنها به عنوان تالاب بین المللی در کنوانسیون رامسر ثبت شده است.

برای دو تالاب دیگر هم برنامه ریزی هایی شده تا بتوانیم از این تالاب ها در حوزه زیست محیطی و گردشگری استفاده بهینه داشته باشیم.

این مقام مسئول، با اشاره به شناسایی حدود هشت نقطه خطرآفرین در ساحل لاهیجان، عنوان کرد: یکی از مزیت هایی که لاهیجان نسبت به شهرستان های دیگر دارد، این است که با دستور استاندار گیلان منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان فعال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروس گیلان کجاست؟

عروس گیلان کجاست؟