مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1397 ساعت 11:152018-09-10اقتصادي

همه چیز درباره تور لحظه آخری


تور لحظه آخری، توری است که در حداقل فاصله زمانی تا شروع تور قرار گرفته است، این فاصله زمانی اصولا بین 2 تا 3 روز قبل از به اتمام رسیدن تاریخ ثبت نام تور و اجرای تور است و به دلیل عدم تکمیل ظرفیت تور، - آژانس ها، تورها را با قیمتی کمتر حدودا چیزی بین 10درصد تا 50 درصد پایین تر از قیمت واقعی خود به فروش می گذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام سایت لحظه آخر، برای اطلاع دادن به متقاضیان نمی توان تورها را در روزنامه و یا مجله چاپ کرد زیرا زمان چندانی برای این کار نیست و به همین دلیل به صورت پیامک و یا از طریق شبکه های اجتماعی، این کار انجام می گیرد.

تور لحظه آخری از نظر خدمات و امکانات هیچ تفاوتی با تورهای استاندارد ندارد.

طبق قانون هیچ امکانی نباید به دلیل ارزان بودن تور، برای مشتری محدود شده باشد.

سایت لحظه آخر اعلام کرد: در این مجموعه می توانید از به روزترین و به صرفه ترین تور لحظه آخری مطلع شوید زیرا که سایت لحظه آخر، هر روزه تمام تورهای لحظه آخری را توسط کارشناسان تیم لحظه آخر به روزرسانی می کند و شما به راحتی می توانید با بهره بردن از این امکانات سفری بسیار خوش و با قیمتی مناسب را انتخاب کنید.

از آنجایی که شهر پاتایا نزدیک ترین تفرجگاه ساحلی به شهر بانکوک محسوب می شود، گردشگران این مسیر را برای تجربه بی نظیر یک آب تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره تور لحظه آخری

همه چیز درباره تور لحظه آخری