مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1397 ساعت 07:462018-09-11اقتصادي

مهر را نامهربان نکنیم


ماه مهر و مهربانی از راه می رسد و در آستانه این ماه بازار فروش لوازم مدرسه داغ تر از همه ماههای سال است اما با وضعیت گرانی موجود بازار نباید اجازه داد که دست گرانی در آستانه ماه مهر لحظات کودکانه ی محصلی را نامهربان کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، نیمه دوم شهریور که می شود بازار فروش لوازم مدرسه داغتر از گرمای تابستان خواهد بود، یکی لباس و دیگری کیف و کفش و آن یکی بساط لوازم التحریر را کنار پیاده رو و دیگری در مغازه پهن می کند.

از رنگ های مختلف گرفته تا شخصیت های کارتونی تزیین بخش لوازم مدرسه شده اند.

 فرقی ندارد جنس ایرانی بخواهی یا خارجی هرکدام را که بخواهی در بازار پیدا می شود و سلیقه مشتری است که کدام را بخواهد انتخاب کند، اینها گفته های یکی از مغازه داران سنندجی است که چند ماه از سال را منتظر آمدن مهر است تا مغازه لوازم التحریرش رونق پیدا کند.

می گوید گرچه منتظر روزهای پایانی شهریور و آمدن ماه مهر هستم اما گویا بساط دستفروشان و تغییر شغل موقتی بسیاری از مغازه داران در این ماه هر ساله کاری می کند تا رنگ و لعاب ویترین مغازه من و امثال من به چشم مشتری نیاید.

سال هاست وقتیکه شهریور فرا می رسد عطرفروشان، لباس فروشان، کفش فروشان و حتی سوپرمارکتی ها، لوازم التحریر فروش می شوند و رونق کار را از صاحبان این صنف می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهر را نامهربان نکنیم

مهر را نامهربان نکنیم