مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1397 ساعت 09:142018-09-11بين الملل

کمک های دولت هلند به تروریست های سوریه صدای معترضان را درآورد


پس از انتشار گزارش جدیدی که نشان می دهد هلند از یکی از گروه های مخالفان سوری که دادستان های هلندی آن را یک سازمان تروریستی دانسته اند حمایت کرده است، - دولت هلند با سیلی از اعتراضات از جانب قانونگذاران کشور مواجه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری فرانسه، پس از انتشار این گزارش توسط شبکه ملی هلند که در آن آمده است هلند کمک های غیرکشنده را به 22 گروه اپوزیسیون مسلح که با نیرو های بشار اسد، رییس جمهور سوریه مبارزه می کنند ارائه داده، سیاستمداران هلندی خواستار پاسخگویی دولت به این مساله شدند.

در این تحقیقات که توسط دو روزنامه هلندی به اسم های نیوزآور و ترو انجام شده، آمده است: 22 گروه شبه نظامی مسلح در جریان برنامه دریافت کمک های غیرکشنده دولت هلند تجهیزات دریافت کرده و تامین شده اند.

این تجهیزات غیرکشنده که از سوی دولت هلند تامین شده شامل تلفن های ماهواره ای، یونیفرم، تجهیزات چندکاره و حتی خودرو های تویوتا هایلوکس هستند.

در این گزارش آمده است: دست کم یکی از این گروه ها که توسط هلند تامین شده جبهه الشامیه است که توسط وزارت دادگستری هلند به عنوان یک گروه تروریستی معرفی شده است.

یک مرد هلندی نیز در حال حاضر به دلیل پیوستن به این گروه در سال 2015 میلادی تحت پیگرد قانونی قرار دارد و در حکمی که برای وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های دولت هلند به تروریست های سوریه صدای معترضان را درآورد

کمک های دولت هلند به تروریست های سوریه صدای معترضان را درآورد