مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1397 ساعت 12:302018-09-11سياسي

غرویان: بعضی مداحان فکر می کنند اسلام محض اند


«بدعت»، «خرافات» و «انحراف»؛ موضوعاتی است که می توانند آیین عزاداری و سوگواری امام حسین (ع) را از جریان اصلی خود خارج کنند.

ضرورت فاصله گرفتن متولیان عزاداری ها از جهت گیری های سلیقه ای و جناحی و قرائت اشعار و مرثیه های مستند و رعایت اخلاق و ادب از .

- بدعت ، خرافات و انحراف ؛ موضوعاتی است که می توانند آیین عزاداری و سوگواری امام حسین (ع) را از جریان اصلی خود خارج کنند.

ضرورت فاصله گرفتن متولیان عزاداری ها از جهت گیری های سلیقه ای و جناحی و قرائت اشعار و مرثیه های مستند و رعایت اخلاق و ادب از مهمترین محورهای مورد تاکید علما و شخصیت های دینی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهروند در ادامه نوشت: به همین منظور در گفت وگو کوتاه خود با حجت الاسلام والمسلمین محسن غرویان به بررسی نقش و جایگاه روحانیت در تبلیغ فرهنگ عاشورایی پرداخته؛ غرویان در این گفت وگو به چند مورد از باید و نبایدهای شیوه عزاداری در ماه محرم اشاره داشته است.

این روزها، انتقادات بسیاری به شیوه مداحی برخی از مداح ها مطرح شده، شما تا چه میزان با این انتقادات همراه هستید؟ تا حدودی مسأله درست است و من موافقم.

مداحی به معنای عام یعنی ستایشگری، تعریف و تمجید که با توجه به مقام عصمت ائمه و پیامبران در طول تاریخ مداحی های بسیاری داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرویان: بعضی مداحان فکر می کنند اسلام محض اند

غرویان: بعضی مداحان فکر می کنند اسلام محض اند