مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1397 ساعت 15:002018-09-11پزشكي

تشریح درمان های جایگزین در درمان ناباروری/از جنین اهدایی تا رحم اجاره ای


فرایند دریافت گامت و اهدای جنین فرآیندی بسیار پیچیده، زمان بر و حساس است، بنابراین زوجینی که می خواهند از این خدمات بهره مند شوند نه تنها از نظر سلامت جسمانی شان بلکه از نظر سلامت روان نیز باید شرایط مناسب و لازم را داشته باشند تا بتوانند این مسیر دشوار .

- فرایند دریافت گامت و اهدای جنین فرآیندی بسیار پیچیده، زمان بر و حساس است، بنابراین زوجینی که می خواهند از این خدمات بهره مند شوند نه تنها از نظر سلامت جسمانی شان بلکه از نظر سلامت روان نیز باید شرایط مناسب و لازم را داشته باشند تا بتوانند این مسیر دشوار را آغاز کنند و به پایان برسانند.

به همین منظور با توجه به اهمیت این درمان در جهت برآورده شدن آرزوی زوجین نابارور برای بچه دار شدن، ابعاد گوناگون بهره گیری از درمان های جایگزین در ناباروری با حضور کارشناسان مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا در برنامه هشتم پایان ناباروری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر فرهاد یغمایی، مدیر کلینیک اهدا و درمان های جایگزین و عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا با اشاره به پیشینه روش های رحم جایگزین و تخمک اهدایی در درمان ناباروری، گفت: نخستین گزارش های مربوط به حاملگی ناشی از اهدا به یک قرن پیش باز می گردد که خانمی نابارور با استفاده از گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح درمان های جایگزین در درمان ناباروری/از جنین اهدایی تا رحم اجاره ای

تشریح درمان های جایگزین در درمان ناباروری/از جنین اهدایی تا رحم اجاره ای