مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1397 ساعت 11:052018-09-12فناوري

به روزرسانی امنیتی مایکروسافت منتشر شد


مایکروسافت به عنوان شرکت توسعه دهنده نرم افزارهای آفیس، مرورگر اینترنت اکسپلورر و برخی دیگر از برنامه های کاربردی به روزرسانی امنیتی جدیدی را منتشر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت androidauthority، با توجه به آنکه این روزها امنیت سایبری، حریم خصوصی و حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران در فضای مجازی اهمیت بسزایی یافته است، متخصصان و کارشناسان فعال در حوزه فناوری با بررسی و تحقیقات فراوان درصدد کشف آسیب پذیری های جدید و ضعف های امنیتی هستند تا بدین وسیله علاوه بر آگاه ساختن شرکت های تکنولوژی و توسعه دهنده از وجود چنین حفره های امنیتی، به کاربران نیز هشدار دهند که براحتی به اپلیکیشن و برنامه های مورد استفاده خود اعتماد نکنند و از اطلاعات شخصی خود محافظت کنند.

حالا به تازگی مایکروسافت نیز اعلام کرده است که نسخه به روزرسانی امنیتی جدیدی را برای کاربرانش ارائه داده و منتشر کرده است تا آن ها بتوانند از امنیت اطلاعات خصوصی خود اطمینان حاصل کنند.

مایکروسافت که شرکت توسعه دهنده نرم افزارهای کاربردی آفیس، مرورگر اینترنتی اینترنت اکسپلورر و مایکروسافت اج، ChakraCore ، سیستم عامل ویندوز، Microsoft.

Data.

Odata و ASP.

NET نیز محسوب می شود، حالا با انتشار نسخه به روزرسانی امنیتی در سپتامبر 2018 قصد دارد 61 نوع آسیب پذیری جدید را برطرف کرده و خیال ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به روزرسانی امنیتی مایکروسافت منتشر شد

به روزرسانی امنیتی مایکروسافت منتشر شد