مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1397 ساعت 23:162018-09-12سياسي

کمک دو میلیارد تومانی خیرین البرزی برای بازسازی حرم حضرت زینب (س)


رییس کمیسیون سیاست داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: بازسازی حرم حضرت زینب (س) با دو میلیارد تومان کمک از سوی خیرین البرزی همراه شده است.

- کمک دو میلیارد تومانی خیرین البرزی برای بازسازی حرم حضرت زینب (س) رییس کمیسیون سیاست داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: بازسازی حرم حضرت زینب (س) با دو میلیارد تومان کمک از سوی خیرین البرزی همراه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمدجواد کولیوند شامگاه چهارشنبه در آیین محبت محرم که به همت ستاد عتبات عالیات و با حضور مسؤولین استانی و خیرین و خانواده های شهدا در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، گفت: این برنامه به منظور ارتقای اعتقادات مذهبی و عزاداری حسینی برگزار شده است.

وی با اشاره به بازسازی حرم حضرت زینب (س) افزود: مسؤولان استانی در حوزه اصناف، صنایع و بانوان ما را از کمک های نقدی خود بهره مند کرده اند که این قبیل نذورات صرف بازسازی حرم حضرت زینب (س) خواهد شد.

نماینده مردم کرج با اشاره به حجم بالای جمع آوری این کمک ها در چند ماه گشته، خاطرنشان کرد: مکاتباتی با مراکز استان انجام شده است که در این میان خیرین در شهرک های صنعتی نیز اقدامات گسترده و قابل قبولی داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک دو میلیارد تومانی خیرین البرزی برای بازسازی حرم حضرت زینب (س)

کمک دو میلیارد تومانی خیرین البرزی برای بازسازی حرم حضرت زینب (س)