مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 شهریور 1397 ساعت 04:252018-09-13پزشكي

دانشمند ایرانی امواج مغزی را رمزگشایی کرد


یک تکنیک جدید که به دست مریم شانه چی ابداع شده است، قادر به رمزگشایی امواج مغزی است و پی ببرد که بیمار از لحاظ روحی در چه حالتی قرار دارد و در نهایت می تواند برای درمان بهینه و به موقع افسردگی و اضطراب استفاده شود.

- تلاش "مریم شانه چی" برای مبارزه با افسردگی و اضطراب دانشمند ایرانی امواج مغزی را رمزگشایی کرد یک تکنیک جدید که به دست مریم شانه چی ابداع شده است، قادر به رمزگشایی امواج مغزی است و پی ببرد که بیمار از لحاظ روحی در چه حالتی قرار دارد و در نهایت می تواند برای درمان بهینه و به موقع افسردگی و اضطراب استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گیزمگ، همه ما می دانیم که خلق و خوی ما می تواند مرموز و عجیب باشد، چرا که گاهی اوقات به صورت تصادفی تغییر می کند و لزوما به آنچه که در حال انجام آن هستیم وابسته نیست.

متاسفانه، حتی علم اعصاب نیز نمی تواند زمانی که ما احساس شادی و غم را احساس می کنیم، کاملا از آنچه که در مغز اتفاق می افتد باخبر شود.

یک تیم از محققان دانشگاه کالیفرنیا به سرپرستی مریم شانه چی، در تلاش برای بررسی مغز، یک تکنیک جدید برای خواندن سیگنال های مغز را کشف کرده اند که به خلق و خوی(mood) بیمار پی می برد.

این تکنیک می تواند منجر به درمان های جدید برای افسردگی و اضطراب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشمند ایرانی امواج مغزی را رمزگشایی کرد

دانشمند ایرانی امواج مغزی را رمزگشایی کرد