مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 شهریور 1397 ساعت 13:452018-09-13حوادث

سرقت اطلاعات کارت های بانکی به روش اسکیمر در قالب دستفروش


رییس پلیس فتا خوزستان با بیان اینکه سرقت اطلاعات کارت های بانکی با روش ها و راه های گوناگونی صورت می گیرد، گفت: یکی از روش ها که متاسفانه بیشتر شایع است، - سرقت اطلاعات کارت بانکی به روش اسکیمر می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ شاهین حسنوند اظهار کرد: شخصی با مراجعه به این پلیس و طرح شکایت بیان کرد در حالی که کارت عابربانک در اختیار خودش بوده، در چندین مرحله مبالغ بالایی از حسابش برداشت شده است.

با ثبت اظهارت وی، پرونده ای تشکیل و در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های تخصصی و تحقیقات فنی صورت گرفته مشخص شد متهم مقادیری از وجه را به صورت نقدی و بقیه را از کارتخوان خرید کرده است.

پس از تکمیل تحقیقات، متهم شناسایی شده و با اعزام اکیپی از مامورین پلیس فتا، وی به همراه دستگاه اسکیمر وکارت بانکی جعلی مورد استفاده دستگیر شد.

حسنوند در تشریح شیوه سرقت اطلاعات این متهم گفت: با تحقیقات صورت گرفته از متهم، وی در ابتدا منکر همه موارد اتهامی شده، اما در نهایت با روبرو شدن با مستندات ارائه شده لب به اعتراف گشود.

این فرد با کمک همدست به این روش عمل می کرده که در قالب دستفروش با فروش کالا به مالباخته و در هنگام کشیدن کارت در دستگاه کارتخوان، با بهانه های مختلف مانند معیوب بودن کارت یا اشکال در شبکه، به صورت مخفیانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت اطلاعات کارت های بانکی به روش اسکیمر در قالب دستفروش

سرقت اطلاعات کارت های بانکی به روش اسکیمر در قالب دستفروش