مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 شهریور 1397 ساعت 07:262018-09-14بين الملل

هشدار «الحوثی» به ائتلاف سعودی درباره حمله به انبارهای مواد غذایی در الحدیده


رییس کمیته عالی انقلاب یمن درباره هدف قرار دادن انبارهای نهادهای بین المللی حاوی مواد غذایی و سیلوهای آنها در استان الحدیده توسط ائتلاف سعودی هشدار داد.

- هشدار الحوثی به ائتلاف سعودی درباره حمله به انبارهای مواد غذایی در الحدیده رییس کمیته عالی انقلاب یمن درباره هدف قرار دادن انبارهای نهادهای بین المللی حاوی مواد غذایی و سیلوهای آنها در استان الحدیده توسط ائتلاف سعودی هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد علی الحوثی رییس کمیته عالی انقلاب یمن دیروز پنجشنبه هشدار داد که ائتلاف سعودی تصمیم به بمباران انبارهای نهادهای بین المللی حاوی مواد غذایی و سیلوها و مناطق مسکونی پرجمعیت در استان الحدیده واقع در غرب یمن دارد.

الحوثی در صفحه توییتر خود هشدار داد که ائتلاف سعودی برای حمله به انبارهای حامل مواد غذایی و سیلوها در الحدیده به بهانه اینکه انبارهای سلاح هستند، برنامه دارند و علاوه بر آن می خواهند حملات کوری در مناطق مسکونی پرجمعیت در این استان انجام دهند.

وی افزود: این تصمیم ائتلاف متجاوز در حالی گرفته می شود که رسانه های کشورهای متجاوز برای توجیه جنایت هایشان در الحدیده در بوق و کرنا می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار «الحوثی» به ائتلاف سعودی درباره حمله به انبارهای مواد غذایی در الحدیده

هشدار «الحوثی» به ائتلاف سعودی درباره حمله به انبارهای مواد غذایی در الحدیده